Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební hry jinak

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150899" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150899 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15210/14:33149529

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební hry jinak

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografii otevírá obecné pojednání o hudebním slyšení, které se neobejde bez dlouhodobého a cíleného cvičení. Herní aktivity dětí, starších studentů i dospělých na poli hudby počítají s jistými danostmi a schopnostmi sluchu, a pokud hudební pedagog ve svém snažení selhává, nemusí tato skutečnost upozorňovat na nedostatky jeho hudebního talentu, ukazuje spíše na nerespektování (ať už podceňování nebo přeceňování) mezí lidského slyšení. Elementární komponování v programu Slyšet jinak vychází z následující návaznosti: startery, zvuky, kompozice, interpretace.

  • Název v anglickém jazyce

    Different Music Games

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph begins with a general treatise on musical hearing, which requires long-term and goal-directed training. Music game activities pursued by children, older pupils, as well as adults, reckon with certain prerequisites and abilities of hearing,and if the music teacher fails in his/her efforts this fact does not indicate insufficient musical talent but rather the non-respecting (either underestimation or overestimation) of the limits of human hearing. Elementary composing within the Different Hearing programme draws upon the following sequence: starters, sounds, composition, performance.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA408%2F09%2F0121" target="_blank" >GA408/09/0121: Výzkum post-indeterministických kompozičních metod: komponování v hudebních animačních programech a v hudební výchově</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7460-066-1

  • Počet stran knihy

    224

  • Název nakladatele

    Janáčkova akademie múzických umění v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy