Projekt Slyšet jinak s Petrem Niklem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150904" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt Slyšet jinak s Petrem Niklem
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zaměřuje na Projekt Slyšet jinak, který byl realizován v Olomouci v listopadu 2013 ve spolupráci s Petrem Niklem. Jeho kresby zveřejňované po celý rok 2013 na obálkách časopisu Opus Musicum se staly grafickými partiturami pro nové kompozice vytvořené v rámci projektu Slyšet jinak, zaměřeného na elementární komponování.
Název v anglickém jazyce
Different Hearing programme with Petr Nikl
Popis výsledku anglicky
The text focuses on Different Hearing programme, which was realized in Olomouc in November 2013 in collaboration with Petr Nikl. His drawings published throughout 2013 on magazine covers Opus Musicum become graphic scores for new compositions created within Different Hearing programme focused on elementary composing.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA408%2F09%2F0121" target="_blank" >GA408/09/0121: Výzkum post-indeterministických kompozičních metod: komponování v hudebních animačních programech a v hudební výchově</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Opus musicum
ISSN
0862-8505
e-ISSN
—
Svazek periodika
46/2014
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
79-81
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—