Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Graphic Scores and Visualisation of Music: Experience from the Czech Different Hearing Creative Programme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151686" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B41/S14.038" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B41/S14.038</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B41/S14.038" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2014/B41/S14.038</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Graphic Scores and Visualisation of Music: Experience from the Czech Different Hearing Creative Programme

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the fundamental manners of working with graphic notation within the Different Hearing music-creative programme, which has developed in the Czech Republic the method of classroom composing. It deals with the creation and performance of graphic notations and, on the basis of analysing 35 scores and the experience gained within the Different Hearing programme, describes specific approaches to and strategies of their creation within the context of current research.

  • Název v anglickém jazyce

    Graphic Scores and Visualisation of Music: Experience from the Czech Different Hearing Creative Programme

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the fundamental manners of working with graphic notation within the Different Hearing music-creative programme, which has developed in the Czech Republic the method of classroom composing. It deals with the creation and performance of graphic notations and, on the basis of analysing 35 scores and the experience gained within the Different Hearing programme, describes specific approaches to and strategies of their creation within the context of current research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0004" target="_blank" >EE2.3.30.0004: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare, Education. Conference Proceedings. Volume III

  • ISBN

    978-619-7105-22-3

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    321-328

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena, Bulgaria

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku