Role grafických partitur a vizualizace hudby v hudebně kreativním projektu Slyšet jinak
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145075" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=5&clanek=30" target="_blank" >http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=5&clanek=30</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role grafických partitur a vizualizace hudby v hudebně kreativním projektu Slyšet jinak
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje hlavní principy a zásady programu Slyšet jinak, který probíhá na Katedře hudební výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a který pracuje s metodou tzv. elementárního komponování. Na pozadí vývoje grafických partitur v hudbě 20. století se posléze blíže zaměřuje na způsoby práce s grafickými partiturami v tomto projektu - způsoby jejich vytváření, interpretace a přínosy jejich používání.
Název v anglickém jazyce
The role of the graphic scores and visualization of music in the Different Hearing project for musical creativity
Popis výsledku anglicky
The article describes the main principles of the Different Hearing programme, which is based at the Music Education Department, Pedagogical Faculty of Palacky University Olomouc and which works with the method called classroom composing. On the background of the development of graphic scores in the 20th century music, the article focuses on the work with the graphic scores in this project - the ways of their creation, interpretation and benefits of their using
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kultura, umění a výchova
ISSN
2336-1824
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
"Nestránkováno"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—