Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151295" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151295 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá konceptem kázně u začínajícího učitele. Je rozdělen na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o kázni jako pojmu, o udržení kázně, o příčinách nedodržení kázně, o faktorech způsobujících nekázeň. Článek také vystihuje autoritu jako jeden z důležitých bodů při dodržování kázně. Zabývá se klimatem třídy a v neposlední řadě prevencí a řešením nekázně. V empirické části se článek zabývá metodami sběru dat, konkrétně polostrukturovaným rozhovorem a dotazníkem. Ve výzkumnémšetření byly stanoveny hypotézy, na které se článek snaží odpovědět pomocí statisticky zpracovaných dat. Samostatná kapitola článku je věnována samotným výsledkům empirického šetření.
Název v anglickém jazyce
Concept of discipline on novice elementary school teacher
Popis výsledku anglicky
The article deals with the concept of discipline at the beginning teacher. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the discipline as a concept, to maintain discipline, about the causes of failure of discipline,the factors causing insubordination. The article also describes the authority as one of the important points in the discipline. It deals with the classroom and ultimately prevention and solution indiscipline. In the empirical part of the article deals with the methods of data collection, namely semi-structured interviews and questionnaires. In our research hypotheses were set to which the article tries to answer using statistically processed data. A separate chapter is devoted to the actual article theresults of an empirical investigation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
ISBN
978-80-87952-07-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1909-1918
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
15. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—