Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151295" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151295 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá konceptem kázně u začínajícího učitele. Je rozdělen na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o kázni jako pojmu, o udržení kázně, o příčinách nedodržení kázně, o faktorech způsobujících nekázeň. Článek také vystihuje autoritu jako jeden z důležitých bodů při dodržování kázně. Zabývá se klimatem třídy a v neposlední řadě prevencí a řešením nekázně. V empirické části se článek zabývá metodami sběru dat, konkrétně polostrukturovaným rozhovorem a dotazníkem. Ve výzkumnémšetření byly stanoveny hypotézy, na které se článek snaží odpovědět pomocí statisticky zpracovaných dat. Samostatná kapitola článku je věnována samotným výsledkům empirického šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept of discipline on novice elementary school teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the concept of discipline at the beginning teacher. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the discipline as a concept, to maintain discipline, about the causes of failure of discipline,the factors causing insubordination. The article also describes the authority as one of the important points in the discipline. It deals with the classroom and ultimately prevention and solution indiscipline. In the empirical part of the article deals with the methods of data collection, namely semi-structured interviews and questionnaires. In our research hypotheses were set to which the article tries to answer using statistically processed data. A separate chapter is devoted to the actual article theresults of an empirical investigation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1909-1918

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku