Základní diskurs kázně u začínajících učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151298" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní diskurs kázně u začínajících učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výzkumné šetření, které se zaměřuje na tvorbu základního diskurzu kázně u začínajících učitelů. Kvalitativně zvolená metodologie zjišťuje u vybraného vzorku, jak délka praxe a pohlaví ovlivňuje tvorbu a udržení autority učitele ve školní třídě.
Název v anglickém jazyce
A Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers
Popis výsledku anglicky
This paper presents a research investigation focused on creating a basic discourse on discipline in novice teachers. The qualitatively-chosen methodology identifies, for a selected sample, how length of pedagogical experience and gender influence the creation and maintenance of a teacher's authority in the classroom.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
ISBN
978-80-87952-07-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
1936-1946
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
15. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—