Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí předmětu Estetická výchova na ZŠ Hradec Králové - Pouchov. Umění jako prevence, terapie i zábava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153387" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153387 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí předmětu Estetická výchova na ZŠ Hradec Králové - Pouchov. Umění jako prevence, terapie i zábava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit fungování nově vytvořeného školního předmětu Estetická výchova, který byl v České republice uveden do praxe na druhém stupni pilotní základní školy Hradec Králové - Pouchov ve školním roce 2012/2013. Základní princip spočíváv propojení předmětů Hudební výchova, Výtvarná výchova, Dramatická výchova, Taneční a pohybová výchova a Filmová a audiovizuální výchova do jediného předmětu, který je vyučován formou pravidelných tříhodinových bloků. Příspěvek upozorní na nezastupitelnost uměleckého vzdělávání ve formálním školství a vyzdvihne jeho osobnostně-sociální a preventivní potenciál u sociálně ohrožených skupin dětí a mládeže.

  • Název v anglickém jazyce

    The concept of artistic subjects at primary school Hradec Králové - Pouchov. Art as prevention, therapy and entertainment

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the functioning of the newly created school subject Aesthetic education, which was in the Czech Republic put into practice in the second stage pilot elementary school Hradec Králové - Pouchov in the school year 2012/2013. The basic principle consists in linking objects Music, Art, Drama, Dance and Movement Education and film and audiovisual education into a single subject that is taught in the form of regular three-hour blocks. Post highlights the irreplaceable art education in formal education and highlight its personality and social and preventive potential for socially vulnerable groups of children and youth.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nová sociálna edukácia člověka III. Terapie v pomáhajúcich profesiách

  • ISBN

    978-80-555-1155-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    107-113

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov, Slovakia

  • Datum konání akce

    3. 2. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku