Přístup předškolních pedagogů a studentů oboru učitelství pro mateřské školy k dramatické výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33158252" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33158252 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup předškolních pedagogů a studentů oboru učitelství pro mateřské školy k dramatické výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka nahlíží na dramatickou výchovu jako na všestrannou metodiku pro rozvoj dítěte předškolního věku. Její využívání v běžné praxi mateřských škol je podmíněno přístupem předškolních pedagogů i studentů k této oblasti. V příspěvku autorka představí dosavadní výstupy z pilotáže, ve které se zaměřovala na teoretickou připravenost studentů pro aplikaci dramatické výchovy do praxe, či zjišťovala povědomí předškolních pedagogů ve sledované oblasti. Následně nastíní design další výzkumné činnosti, kde představí plánované výzkumné metody a pracovní hypotézy.
Název v anglickém jazyce
Approach of Preschool Teachers and Students of Study Program Teaching for Nursery School to Drama Education
Popis výsledku anglicky
The author perceives the drama in education as a versatile methodology for development of children in preschool age. Its utilization in daily kindergarten routine highly depends on the approach of preschool teachers and students to this field. In this report the author is presenting up to now outputs from a piloting focused on student theoretical preparedness for application of drama in education in fieldwork. Furthermore the author is researching the awareness of preschool teachers of the subject matter. Consecutively the author outlines further research activities and presents the planned research methods and hypotheses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
58-69
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—