Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Penitenciární pedagogika ve vězeňské praxi (III/III)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33152695" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33152695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Penitenciární pedagogika ve vězeňské praxi (III/III)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V penitenciárním prostředí se používá k dosažení stanovených cílů tzv. programu zacházení, což je propracovaný individuální plán vězně sestávající z různých oblastí, mezi něž spadá i ta vzdělávací. V příspěvku se proto zaměříme na program zacházení z hlediska jeho edukační složky, přičemž nás pak bude zajímat, jaký na ni mají názor samotní odsouzení, tj. zda považují rozsah výběru nabízených oborů a kurzů ke vzdělávání za dostatečný nebo kterou oblast vzdělávání preferují a proč. Na závěr pojednáme o souvislosti mezi zařazením vězně z hlediska jeho nebezpečnosti a jeho vzdělávacími výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Penitentiary education in prison practice (III/III)

  • Popis výsledku anglicky

    In the penitentiary environment, treatment program is used to achieve the objectives, which is an elaborate individual plan of a prisoner consisting of different areas, including the area of education. The paper will therefore focus on the treatment program in terms of its educational component, we will be interested in opinions of the convicted, i.e. whether they consider the range of offered disciplines and courses of education for sufficient education or what they prefer and why. In conclusion, we will discuss the connection between the placing of prisoners in terms of his/her danger and his/her learning outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus