Penitenciární pedagogika ve vězeňské praxi (III/III)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33152695" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33152695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Penitenciární pedagogika ve vězeňské praxi (III/III)
Popis výsledku v původním jazyce
V penitenciárním prostředí se používá k dosažení stanovených cílů tzv. programu zacházení, což je propracovaný individuální plán vězně sestávající z různých oblastí, mezi něž spadá i ta vzdělávací. V příspěvku se proto zaměříme na program zacházení z hlediska jeho edukační složky, přičemž nás pak bude zajímat, jaký na ni mají názor samotní odsouzení, tj. zda považují rozsah výběru nabízených oborů a kurzů ke vzdělávání za dostatečný nebo kterou oblast vzdělávání preferují a proč. Na závěr pojednáme o souvislosti mezi zařazením vězně z hlediska jeho nebezpečnosti a jeho vzdělávacími výsledky.
Název v anglickém jazyce
Penitentiary education in prison practice (III/III)
Popis výsledku anglicky
In the penitentiary environment, treatment program is used to achieve the objectives, which is an elaborate individual plan of a prisoner consisting of different areas, including the area of education. The paper will therefore focus on the treatment program in terms of its educational component, we will be interested in opinions of the convicted, i.e. whether they consider the range of offered disciplines and courses of education for sufficient education or what they prefer and why. In conclusion, we will discuss the connection between the placing of prisoners in terms of his/her danger and his/her learning outcomes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
19-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—