Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153628" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153628 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935" target="_blank" >10.5507/pdf.15.24443935</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie s názvem "Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy" reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Zaměřuje se na řešení relativně ohraničené oblasti pedagogické reality, která má však širší souvislosti projevující se vazbami na příbuzné vědní obory - mj. psychologií, filozofii či techniku. Navazuje na práce předních teoretiků především z oblasti pedagogiky a psychologie. Provádí analýzu již publikovaných poznatků, komparuje je a kriticky hodnotí za účelem vytvoření báze odpovídající současnémustavu poznání. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických problémů vyvstávajících zejména z pedagogické teorie, která je v současnosti limitována nedostatečnou rozpracovaností oblasti zaměřené na badatelsky orientovanou výuku. Prová

  • Název v anglickém jazyce

    The inquiry-based instruction: its concept, essence, importance and contribution

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph "Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy" (in English: "The inquiry-based instruction: its concept, essence, importance and contribution") reacts on the currents needs resulting not only from the educational practice and the pedagogical theory, but also from the demands of the society that manifest themselves in the emphasis on the pupils' competencies development in domains of thinking, coping with the new situations and also in solving of the problem situations.It focuses on the solution of a relatively limited area of the pedagogical reality, which, however, has some broader connections that manifest themselves in the links to the related scientific fields - psychology, philosophy, or technics among others. The publication mostly relates to the works of the prominent methodological and psychological theoreticians. It provides an analysis of the pieces of knowledge that were already published, compares them with each other, and it evaluates the

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4393-5

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy