CLIL a motivace ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153661" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153661 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CLIL a motivace ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou prezentovány výhody a nevýhody využívání integrace obsahového a jazykového vzdělávání a výsledky předvýzkumu zaměřeného na CLIL ve výuce matematiky na ZŠ.
Název v anglickém jazyce
CLIL and motivation in math education
Popis výsledku anglicky
Advantages and disadvantages of using integration of content and language learning are presented in our contribution together with results of pre-research, which is focused to CLIL using in math education at secondary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů
ISBN
978-80-210-7598-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
165-168
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
25. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—