Teacher's Competences for the Use of Web Pages in Teaching as a Part of Technical Education Teacher's ICT Competences
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153778" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153778 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.988" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.988</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.988" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.988</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher's Competences for the Use of Web Pages in Teaching as a Part of Technical Education Teacher's ICT Competences
Popis výsledku v původním jazyce
The submitted contribution focuses on the question of ICT competences as a necessary part of technical education teacher's professional qualities. The aim of this contribution is to outline the area of ICT competences and their importance for the work ofa teacher in the so called information society. Through a survey we then present partial results of the research realized within writing of the dissertation theses named Teacher's Competences for Evaluation and the Use of Web Pages in Teaching.
Název v anglickém jazyce
Teacher's Competences for the Use of Web Pages in Teaching as a Part of Technical Education Teacher's ICT Competences
Popis výsledku anglicky
The submitted contribution focuses on the question of ICT competences as a necessary part of technical education teacher's professional qualities. The aim of this contribution is to outline the area of ICT competences and their importance for the work ofa teacher in the so called information society. Through a survey we then present partial results of the research realized within writing of the dissertation theses named Teacher's Competences for Evaluation and the Use of Web Pages in Teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
"3236-3242"
Název nakladatele
Elsevier (NL)
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Paris, France
Datum konání akce
25. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—