Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka s Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek poukazuje na možnosti programu Cabri v přípravě budoucích učitelů matematiky realizované konstruktivistickým přístupem známým jako badatelsky orientované vzdělávání. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování samotnými studenty je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Tento přístup je ještě více umocněn potenciálem dynamické geometrie, jako je např. Cabri Geometrie. V tomto článku si popíšeme na příkladu kruhové inverze zkušenosti s řízeným vlastním objevováním principů a vlastností tohoto zobrazení samotnými studenty.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based education with Cabri in the math teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    The article points out the possibilities of Cabri in the future mathematics teachers training with the constructivist approach known as an inquiry-based education. Very suitable area of mathematics for independent inquiry and students discovering is geometry which invites you to specify inquiry-based problems. This approach is more enhanced by the potential of dynamic geometry such as e.g. Cabri Geometry. In this paper we describe on the example of circular inversion experiences with guided own discovering the principles and features of this transformation by students themselves.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-549-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    174-195

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    5. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku