Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158264" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158264 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept and Importance of Puberty in Educational Practice from the Perspective of Future Teachers of Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to present an input basis for the grant project. In these days is the project solved at the Faculty of Education of Palacky University in Olomouc (IGA_PdF_2015_007, head researcher is assoc. prof. PaedDr. Miluse Rašková, Ph.D.). In the context of the project we are focused on: . to determine how the problems of puberty incorporated into existing curriculum of basic education; . to detect cognitive and informative level of knowledge about puberty among primary school pupilsthrough testing; . the findings of puberty mutual communication between primary school pupils, their teachers and families through interviews. The paper has a partial character and defines the theoretical framework of the issue of puberty in the contextwith the possibilities of education. The text also contains information on the outcomes of this research investigation that reflect the knowledge and opinions of students on education in this area at the level of primary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    72-88

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus