Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158264" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158264 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojem a význam puberty v pedagogické praxi z pohledu studentů učitelství 1. stupně základní školy. Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Účelem článku je představit vstupní východiska pro řešení projektu univerzitní grantové soutěže s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství. V současnosti je tento projekt řešen na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (IGA_PdF_2015_007, hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). V souladu s cíli se v projektu zaměřujeme: . na zjištění, jakým způsobem je problematika puberty začleněna do současných kurikulárních dokumentů základního školství; . na zjištění kognitivní a informativní úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy prostřednictvím testování; . na zjištění vzájemné komunikace o pubertě mezi žáky primární školy, jejich pedagogy a rodinou prostřednictvím dotazování. Předložený článek má parciální charakter a vymezuje teoretický rámec problematiky puberty v kontextu s možnostmi její edukace. Text obsahuje také informace o výstupech řešeného výzkumného šetření, které reflektují znalosti a názory studentů na vzděláv
Název v anglickém jazyce
The Concept and Importance of Puberty in Educational Practice from the Perspective of Future Teachers of Primary School
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article is to present an input basis for the grant project. In these days is the project solved at the Faculty of Education of Palacky University in Olomouc (IGA_PdF_2015_007, head researcher is assoc. prof. PaedDr. Miluse Rašková, Ph.D.). In the context of the project we are focused on: . to determine how the problems of puberty incorporated into existing curriculum of basic education; . to detect cognitive and informative level of knowledge about puberty among primary school pupilsthrough testing; . the findings of puberty mutual communication between primary school pupils, their teachers and families through interviews. The paper has a partial character and defines the theoretical framework of the issue of puberty in the contextwith the possibilities of education. The text also contains information on the outcomes of this research investigation that reflect the knowledge and opinions of students on education in this area at the level of primary school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
72-88
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—