Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plánování edukačních aktivit v muzeu: od strategického plánu k přípravě edukačního programu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158421" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Plánování edukačních aktivit v muzeu: od strategického plánu k přípravě edukačního programu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se věnuje plánování edukačních aktivit v prostředí muzea a objasňuje podstatu a výhody strategického plánování. Plánování edukačních aktivit muzea autorky nahlížejí ze tří úrovní: úrovně muzea jako celku, které by mělo dát vzdělávacím aktivitám jasně stanovené místo a ideový rámec daný posláním instituce a cíli, které muzeum naplňuje; úrovně edukačního oddělení, která by mělo mít ze strany vedení jasně dané cíle a úkoly, a úrovně konkrétního muzejního pedagoga, který autonomně projektuje svou edukační činnost v rámci daném cíli a úkoly edukačního oddělení a posláním muzea jako celku. Knihu uzavírá analýza dokumentů strategického významu v českých muzeích a galeriích, která ukazuje, že v českém prostředí není strategické plánování dosud běžně využíváno a že vzdělávací aktivity jsou v dokumentech strategické povahy upozaďovány a není jim zdaleka věnována stejná pozornost jako jiným oblastem muzejních činností.

  • Název v anglickém jazyce

    The process of planning educational activities in museum

  • Popis výsledku anglicky

    The book addresses the process of planning educational activities in museum setting, and sheds light on the concept and advantages of strategic planning. The authors approach the process of planning educational activities in museum from three various standpoints: a museum as a whole which is to provide educational activities with a specific space and ideological framework informed by the mission and objectives set and pursued by a given institution; an educational department which is to follow clearly defined objectives and tasks given by the management; and a particular museum educator who autonomously designs their own educational activities on the basis of the framework of the particular objectives and tasks of the educational department as well asthe mission of the museum as a whole. The book is concluded with an analysis of documents reporting on the strategic practice in the Czech museums and galleries. The analysis shows that strategic planning is not commonly employed in Czech

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4626-4

  • Počet stran knihy

    117

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy