Muzejní pedagogika a zprostředkování kulturního dědictví prostřednictvím zážitku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158456" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzejní pedagogika a zprostředkování kulturního dědictví prostřednictvím zážitku
Popis výsledku v původním jazyce
Problém zprostředkování kulturního dědictví bude v příspěvku nahlížen z perspektivy muzejní pedagogiky. Autorka se nejprve zaměří na objasnění základních pojmů této dynamicky se rozvíjející oblasti a poté shrne základní rysy a problémy muzejní edukace zaměřené na zprostředkování kulturního dědictví dětským i dospělým návštěvníkům.
Název v anglickém jazyce
Museum Education and Mediation of Cultural Heritage through Experience
Popis výsledku anglicky
Problem of mediation of cultural heritage will be viewed from the perspective of the contribution of Museum Education. Firstly, the author focuses on the clarification of basic terms in this dynamic field, and then summarizes the main characteristics andproblems of museum education aimed at of mediation cultural heritage - regarding children and adult visitors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Participace dětí a mládeže na kultuře a umění prostřednictvím zážitku. Sborník příspěvků z konference
ISBN
978-80-7068-299-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
45-52
Název nakladatele
NIPOS
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Kutná Hora
Datum konání akce
29. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—