Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73585734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73585734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat přístup pedagogů základních a středních škol k průřezovému tématu multikulturní výchova. Vycházíme z výzkumného šetření uskutečněného metodami kvalitativního výzkumu ve školním roce 2014/2015, z něhož vybíráme dílčí zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Teachers' approaches to the concept of multicultural education
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present the approach of teachers of primary and secondary schools to multicultural education. The contribution is based on a research survey carried out by qualitative research methods in the school year 2014/2015. There are presented partial findings on the importance, benefits and negative multicultural education from the point of view of teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Studentské fórum XV
ISBN
978-80-7454-583-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
65-76
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Velké Bílovice
Datum konání akce
3. 12. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—