Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73585734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73585734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy pedagogů k pojetí multikulturní výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat přístup pedagogů základních a středních škol k průřezovému tématu multikulturní výchova. Vycházíme z výzkumného šetření uskutečněného metodami kvalitativního výzkumu ve školním roce 2014/2015, z něhož vybíráme dílčí zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' approaches to the concept of multicultural education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the approach of teachers of primary and secondary schools to multicultural education. The contribution is based on a research survey carried out by qualitative research methods in the school year 2014/2015. There are presented partial findings on the importance, benefits and negative multicultural education from the point of view of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Studentské fórum XV

  • ISBN

    978-80-7454-583-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    65-76

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    3. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku