Multikulturní výchova v pregraduální přípravě učitelů primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153956" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153956 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multikulturní výchova v pregraduální přípravě učitelů primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou průřezového tématu Multikulturní výchova a jeho implementací do edukační reality české primární školy prostřednictvím pregraduální přípravy budoucích učitelů. Multikulturní výchova, tak jak je stanovena v RVP ZV je v příspěvku vnímána a prezentována jako součást interkulturního vzdělávání. V návaznosti na teoretická východiska jsou v příspěvku prezentovány dílčí výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno v rámci zpracování disertační práce s názvem Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy.
Název v anglickém jazyce
Multicultural education in pregraduate training of primary school teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with cross-curricular subject Multicultural Education and its implementation into the educational reality Czech primary school through the undergraduate training of teachers. Multicultural education, as defined in the FEP's contribution is perceived and presented as part of intercultural education. Following the theoretical bases are presented in this paper partial results of the research that was carried out during the processing of the dissertation titled Intercultural education of primary school teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání
ISBN
978-80-905245-2-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
25-37
Název nakladatele
Česká pedagogická společnost při AV ČR
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
21. 3. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—