Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multikulturní výchova v pregraduální přípravě učitelů primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153956" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153956 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multikulturní výchova v pregraduální přípravě učitelů primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou průřezového tématu Multikulturní výchova a jeho implementací do edukační reality české primární školy prostřednictvím pregraduální přípravy budoucích učitelů. Multikulturní výchova, tak jak je stanovena v RVP ZV je v příspěvku vnímána a prezentována jako součást interkulturního vzdělávání. V návaznosti na teoretická východiska jsou v příspěvku prezentovány dílčí výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno v rámci zpracování disertační práce s názvem Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural education in pregraduate training of primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with cross-curricular subject Multicultural Education and its implementation into the educational reality Czech primary school through the undergraduate training of teachers. Multicultural education, as defined in the FEP's contribution is perceived and presented as part of intercultural education. Following the theoretical bases are presented in this paper partial results of the research that was carried out during the processing of the dissertation titled Intercultural education of primary school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání

  • ISBN

    978-80-905245-2-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    25-37

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost při AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    21. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku