Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577957" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje částečné výsledky výzkumu, který zkoumal míru závislosti 18-ti letých žáků gymnázia na počítačových hrách. Ve výzkumu byla použita kvantitativní výzkumná strategie a byl vytvořen vlastní dotazník, zjišťující míru závislostního chování žáků ve vztahu k počítačovým hrám. Výzkumný vzorek tvořilo 372 žáků třetích ročníků čtyřletého gymnázia (nebo ekvivalentního ročníku víceletého gymnázia) ze 7 náhodně vybraných škol. Cílem následné statistické analýzy bylo identifikovat možné skupiny 18-ti letých žáků podle jejich závislostního chování. Jako statistické metody na zpracování částečných výsledků výzkumu byly použity: Studentův t-test a analýza rozptylu ANOVA.

  • Název v anglickém jazyce

    Grammar School Students and the Degree of their Dependence on Computer Games

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the partial results of a research study, which examined the degree of dependence of 18-year-old grammar school students on computer games. In the research we used a quantitative research strategy with an own questionnaire to identify the degree of addictive behaviour in students in relation to computer games. The research sample consisted of 372 students in grade three of four-year grammar schools (or an equivalent grade of multi-year grammar schools) from 7 randomly selected schools. The aim of the subsequent statistical analysis was to identify possible groups of 18-year-old pupils according to their addictive behaviour. In the research we used the following result processing methods: Student's t-test and analysis of variance ANOVA.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    110-114

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus