Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577957" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577957 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.015</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje částečné výsledky výzkumu, který zkoumal míru závislosti 18-ti letých žáků gymnázia na počítačových hrách. Ve výzkumu byla použita kvantitativní výzkumná strategie a byl vytvořen vlastní dotazník, zjišťující míru závislostního chování žáků ve vztahu k počítačovým hrám. Výzkumný vzorek tvořilo 372 žáků třetích ročníků čtyřletého gymnázia (nebo ekvivalentního ročníku víceletého gymnázia) ze 7 náhodně vybraných škol. Cílem následné statistické analýzy bylo identifikovat možné skupiny 18-ti letých žáků podle jejich závislostního chování. Jako statistické metody na zpracování částečných výsledků výzkumu byly použity: Studentův t-test a analýza rozptylu ANOVA.
Název v anglickém jazyce
Grammar School Students and the Degree of their Dependence on Computer Games
Popis výsledku anglicky
The paper describes the partial results of a research study, which examined the degree of dependence of 18-year-old grammar school students on computer games. In the research we used a quantitative research strategy with an own questionnaire to identify the degree of addictive behaviour in students in relation to computer games. The research sample consisted of 372 students in grade three of four-year grammar schools (or an equivalent grade of multi-year grammar schools) from 7 randomly selected schools. The aim of the subsequent statistical analysis was to identify possible groups of 18-year-old pupils according to their addictive behaviour. In the research we used the following result processing methods: Student's t-test and analysis of variance ANOVA.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
110-114
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—