Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578318" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578318 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.002" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.002</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byl zjišťován způsob využívání počítačových her u žáků základních škol, míra hraní počítačových her a případné závislostní chování v souvislosti s počítačovými hrami. Jako metoda sběru dat byl použit dotazník, jeho výsledky byly vyhodnoceny a shrnuty do přehledných tabulek. Bylo zjištěno, že 96,1 % všech žáků základních škol hraje počítačové hry, 26,4 % žáků hraje 3 a více hodin denně, a 14,6 % žáků vykazuje závislostní chování.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer games and possibilities of their use among basic school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes results of the research which was performed in order to discover the possibilities of use of computer games among basic school pupils, the rate of playing of computer games among them, and probable addictive behavior in connection to computer games. The questionnaire was used as a method of data obtaining while it's results were evaluated and summarized into clearly arranged tables. It was discovered that 96.1 per cent of all of the basic school pupils play computer games, 26.4 per cent of all the pupils play more than 3 hours a day, and 14.6 per cent of pupils show signs of addictive behavior.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    10-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus