Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578318" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578318 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0002_POCITACOVE_HRY_A_ZPUSOB_JEJICH_VYUZIVANI_U_ZAKU_ZAKLADNICH_SKOL.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.002" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.002</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Počítačové hry a způsob jejich využívání u žáků základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byl zjišťován způsob využívání počítačových her u žáků základních škol, míra hraní počítačových her a případné závislostní chování v souvislosti s počítačovými hrami. Jako metoda sběru dat byl použit dotazník, jeho výsledky byly vyhodnoceny a shrnuty do přehledných tabulek. Bylo zjištěno, že 96,1 % všech žáků základních škol hraje počítačové hry, 26,4 % žáků hraje 3 a více hodin denně, a 14,6 % žáků vykazuje závislostní chování.
Název v anglickém jazyce
Computer games and possibilities of their use among basic school pupils
Popis výsledku anglicky
The article describes results of the research which was performed in order to discover the possibilities of use of computer games among basic school pupils, the rate of playing of computer games among them, and probable addictive behavior in connection to computer games. The questionnaire was used as a method of data obtaining while it's results were evaluated and summarized into clearly arranged tables. It was discovered that 96.1 per cent of all of the basic school pupils play computer games, 26.4 per cent of all the pupils play more than 3 hours a day, and 14.6 per cent of pupils show signs of addictive behavior.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
10-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—