"Language showers" ve výuce primární matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579503" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579503 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.039" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.039</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.039" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.039</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Language showers" ve výuce primární matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Language Schowers, v překladech uváděné jako jazykové sprchy, patří k moderním trendům ve vzdělávání. Language Schowers vycházejí z metodologie CLIL (Content and Language Integrated Learning), tedy obsahově a jazykově integrovaného vyučování. Jedná se o aktivity, v nichž je nenásilně propojena výuka cizího jazyka a druhého, nejazykového předmětu. V textu příspěvku je věnována pozornost začlenění Language Schowers do výuky primární matematiky. V textu jsou uvedeny přednosti i negativa spojené s realizací Language Schowers. Je uveden konkrétní námět Language Schower, popsána jeho realizace v edukační praxi včetně následné reflexe.
Název v anglickém jazyce
Language showers in primary mathematics education
Popis výsledku anglicky
Language Schowers belongs to the modern trends in education. Language Schowers based on the methodology CLIL (Content and Language Integrated Learning). These activities, which are subtly interconnected foreign language education and second, non-language subject. The paper is focused on the integration of Language Schowers in teaching primary mathematics. In the text are listed advantages and disadvantages associated with the implementation of the Language Schowers. We are presented particular example of Language Schower, described his realization in educational practice including subsequent reflection.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
265-271
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—