CLIL jako jedna z inovativních metod v současném vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062466" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CLIL jako jedna z inovativních metod v současném vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
CLIL jako metoda integrace cizího jazyka do odborného nejazykového předmětu se stává jedním z dnešních trendů zahraničního i českého vzdělávání. Text pojednává o CLILu v hudební výchově, poskytuje srovnání současných výzkumů a hodnotí výhody a nevýhody této inovativní metody. Jedná se o původní výsledky výzkumu autorky.
Název v anglickém jazyce
CLIL as an Innovative Method in Contemporary Education
Popis výsledku anglicky
CLIL as a method of an integration of foreign language into non-language school subject is becoming one of today's trends in education. The text deals with CLIL in music education, provides a comparison of current researches and evaluates advantages anddisadvantages of this innovative method.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
31-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—