Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Content and Language Integrated Learning jako forma integrace vzdělávacích obsahů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10427694" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10427694 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Content and Language Integrated Learning jako forma integrace vzdělávacích obsahů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je představena metoda výuky CLIL (Content and Language Integrated Learning), výuka nejazykového předmětu v jazyce, který není mateřským jazykem většiny žáků ve třídě. Představitelem nejazykového předmětu je zde matematika, jazykem je angličtina. Při použití metody CLIL dochází k propojení dvou vzdělávacích oblastí a rozvoj žáků v obou oblastech.

  • Název v anglickém jazyce

    Content and Language Integrated Learning as a form of interconnection of two educational domains

  • Popis výsledku anglicky

    In the chapter, the CLIL method (Content and Language Integrated Learning) - teaching a non-language subject though the medium of a language that is not mother tongue of the majority of pupils in the class - is introduced. The representative of the non-language subject is mathematics, the language of instruction is English. The CLIL method offers interconnection of two educational domains and pupils&apos; development in both of them.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-841-2

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    97-116

  • Počet stran knihy

    162

  • Název nakladatele

    Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly