Content and Language Integrated Learning jako forma integrace vzdělávacích obsahů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10427694" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10427694 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Content and Language Integrated Learning jako forma integrace vzdělávacích obsahů
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je představena metoda výuky CLIL (Content and Language Integrated Learning), výuka nejazykového předmětu v jazyce, který není mateřským jazykem většiny žáků ve třídě. Představitelem nejazykového předmětu je zde matematika, jazykem je angličtina. Při použití metody CLIL dochází k propojení dvou vzdělávacích oblastí a rozvoj žáků v obou oblastech.
Název v anglickém jazyce
Content and Language Integrated Learning as a form of interconnection of two educational domains
Popis výsledku anglicky
In the chapter, the CLIL method (Content and Language Integrated Learning) - teaching a non-language subject though the medium of a language that is not mother tongue of the majority of pupils in the class - is introduced. The representative of the non-language subject is mathematics, the language of instruction is English. The CLIL method offers interconnection of two educational domains and pupils' development in both of them.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
ISBN
978-80-7394-841-2
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
97-116
Počet stran knihy
162
Název nakladatele
Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—