Subsequent Research.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884072" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884072 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Subsequent Research.
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter presents subsequent research which continued the research described in the previous chapters of the book. This time, the research focuses on the educational climate in CLIL and non-CLIL environments and on pupil's perception of the two school subjects involved in the CLIL teaching - Mathematics and English.
Název v anglickém jazyce
Subsequent Research.
Popis výsledku anglicky
This chapter presents subsequent research which continued the research described in the previous chapters of the book. This time, the research focuses on the educational climate in CLIL and non-CLIL environments and on pupil's perception of the two school subjects involved in the CLIL teaching - Mathematics and English.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
CLIL Implementation in Mathematics Lessons: research evaluation
ISBN
978-3-8383-4003-6
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
107-118
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Academic Publishing
Místo vydání
Saarbrücken
Kód UT WoS kapitoly
—