Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current opinions of Czech teachers about the inclusive form of education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579569" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/1113/1080" target="_blank" >http://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/1113/1080</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Current opinions of Czech teachers about the inclusive form of education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes selected results of a research study aimed at investigating the current opinions of elementary school teachers about the inclusive form of education, specifically including children with visual or hearing impairment in mainstream schools. The study compared the opinions of Czech and Slovenian teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Názory českých učitelů na inkluzivní vzdělávání

  • Popis výsledku anglicky

    Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumu zaměřeného na identifikaci aktuální názorů učitelů základních škol na inkluzivní formy výuky, konkrétně u dětí se zrakovým a sluchovým postižením v běžných školách. Studie porovnávala názory českých a slovinských učitelů.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends and Issue Proceedings on Humanities and Social Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    2421-8030

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    138-143

  • Název nakladatele

    Girne American University

  • Místo vydání

    Kyrenia

  • Místo konání akce

    Kyrenia, Cyprus

  • Datum konání akce

    19. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku