Current opinions of Czech teachers about the inclusive form of education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579569" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/1113/1080" target="_blank" >http://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/1113/1080</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Current opinions of Czech teachers about the inclusive form of education
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes selected results of a research study aimed at investigating the current opinions of elementary school teachers about the inclusive form of education, specifically including children with visual or hearing impairment in mainstream schools. The study compared the opinions of Czech and Slovenian teachers.
Název v anglickém jazyce
Názory českých učitelů na inkluzivní vzdělávání
Popis výsledku anglicky
Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumu zaměřeného na identifikaci aktuální názorů učitelů základních škol na inkluzivní formy výuky, konkrétně u dětí se zrakovým a sluchovým postižením v běžných školách. Studie porovnávala názory českých a slovinských učitelů.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Trends and Issue Proceedings on Humanities and Social Sciences
ISBN
—
ISSN
2421-8030
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
138-143
Název nakladatele
Girne American University
Místo vydání
Kyrenia
Místo konání akce
Kyrenia, Cyprus
Datum konání akce
19. 3. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—