Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní vzdělávání - názory pedagogů základních škol praktických

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579747" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579747 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní vzdělávání - názory pedagogů základních škol praktických

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika inkluzivního vzdělávání žáků se zdravotním postižením do škol běžného vzdělávacího proudu je aktuálně velmi diskutovaným tématem. Její princip spočívá v poskytnutí rovných podmínek pro vzdělávání všem dětem bez ohledu na jakýkoli typ zdravotního postižení či odlišnosti v sociální, emocionální, kulturní a jazykové oblasti. Názory pedagogů jsou různorodé, ovšem shodující se v jednom stěžejním bodu, a to nutnosti vytvoření jednotné koncepce, dle níž budou proškoleni. Cílem je zefektivnit proces vzdělávání dětí s postižením či znevýhodněním do školy běžného typu. Výzkumné šetření prezentuje náhled pedagogických pracovníků základních škol praktických na danou problematiku v dílčím výzkumném studentském grantu IGA_PdF_2016_026 na Univerzitě Palackého v Olomouci.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive Education - Opinions of Teachers from Secondary School for Pupils with Mild Mental Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of inclusive education of students with disabilities into mainstream schools is currently a very hot topic. Its principle consists in that we provide equal conditions for education of all children, regardless of any type of disability or differences in social, emotional, cultural and linguistic areas. The aim is to streamline the process of educating children with disabilities or disadvantages in the common primary school. Post identifies key concepts related to inclusive education of students with disabilities, discusses the relationship on issues of education and of teachers towards inclusion. This research presents an overview of the teaching staff of practical elementary schools on the issue of partial research student grant IGA_PdF_2016_026 at Palacky University in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2016. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-17-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1181-1188

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku