Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tablety a CLIL ve výuce geometrie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579946" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tablety a CLIL ve výuce geometrie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na propojení moderních technologií, přístupu CLIL a výuky geometrie. Moderní technologie se staly součástí života většiny z nás. Jedním z aktuálních trendů v České republice je integrace tabletů do výuky, spousta učitelů však postrádá aplikace v českém jazyce. Řešením může být přístup CLIL, tedy integrace cizího jazyka do výuky nejazykových předmětů. Článek popisuje možnosti využití přístupu CLIL společně s tablety.

  • Název v anglickém jazyce

    Tablets and CLIL in Geometry Lessons

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution is focused to connection of modern technologies, approach CLIL and geometry lessons. Modern technologies became part of life for most of us. The current trend in Czech republic is integration of tablets to education. But a lot of teachers lack application in Czech language. In this situation can help using of approach CLIL - integration of foreign language to non-language subject. This contribution is about this possibilities and CLIL using together with tablets.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XV (2016)

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    237-243

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus