Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití ICT ve výuce matematiky v primárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579952" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579952 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití ICT ve výuce matematiky v primárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní technologie se staly běžnou součástí života téměř každého z nás. Čím dál více nástrojů z oblasti ICT má za úkol nám pomáhat a usnadňovat život. Zatímco starší generace se do tohoto moderního světa postupně dostávají, současná mládež se do této doby již narodila a je tedy zcela běžnou součástí jejich života. Některé teorie mluví o tzv. net generation, případně digitálních domorodcích. Vzdělávací proces by měl reflektovat veškeré aktuální trendy, takže samozřejmě i vliv ICT a integrovat ho do svých metod a přístupů. Jednou z aktuálních snah o zatraktivnění a zlepšení výuky byl projekt zaměřený na integraci tabletů do škol.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in Math Lessons at Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Modern technologies have become a common part of life for almost everyone. More and more the ICT tools aim to helping us and making our lives easier. While the older generation find themselves in this modern world gradually, the current youth have been born to this modern world and is therefore completely normal part of their lives. Some theories talking about the net generation, or digital natives. The educational process should reflect all the current trends, so well as the impact of ICT and it should integrate it into education methods and approaches. One of the current try to improve the teaching attractiveness was a project aimed at tablets integrating into schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EME2016 Proceedings

  • ISBN

    978-80-905281-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    243-248

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku