Využití ICT ve výuce matematiky v primárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579952" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579952 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití ICT ve výuce matematiky v primárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní technologie se staly běžnou součástí života téměř každého z nás. Čím dál více nástrojů z oblasti ICT má za úkol nám pomáhat a usnadňovat život. Zatímco starší generace se do tohoto moderního světa postupně dostávají, současná mládež se do této doby již narodila a je tedy zcela běžnou součástí jejich života. Některé teorie mluví o tzv. net generation, případně digitálních domorodcích. Vzdělávací proces by měl reflektovat veškeré aktuální trendy, takže samozřejmě i vliv ICT a integrovat ho do svých metod a přístupů. Jednou z aktuálních snah o zatraktivnění a zlepšení výuky byl projekt zaměřený na integraci tabletů do škol.
Název v anglickém jazyce
ICT in Math Lessons at Primary Schools
Popis výsledku anglicky
Modern technologies have become a common part of life for almost everyone. More and more the ICT tools aim to helping us and making our lives easier. While the older generation find themselves in this modern world gradually, the current youth have been born to this modern world and is therefore completely normal part of their lives. Some theories talking about the net generation, or digital natives. The educational process should reflect all the current trends, so well as the impact of ICT and it should integrate it into education methods and approaches. One of the current try to improve the teaching attractiveness was a project aimed at tablets integrating into schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EME2016 Proceedings
ISBN
978-80-905281-3-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
243-248
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
20. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—