Teorie, styly a strategie učení(se) v e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73579350" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73579350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333158149" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333158149</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.014" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.014</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie, styly a strategie učení(se) v e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Informační a komunikační technologie v současné době poskytují mnoho podnětů pro rozvoj edukačního procesu a to nejen v rovině aplikační, ale i v rovině teoretické. Samotný proces začleňování těchto technologií do výuky, nazývaný někdy zjednodušeně elektronickým učením (e-Learning), ale nebyl jednorázový a vycházel také z několika různých teorií učení, které determinovali jednotlivé úrovně a způsoby využití. Předložená stať představuje souvislosti mezi jednotlivými teoriemi učení a možnostmi podpory ze strany informačních a komunikačních technologií, se zvláštním zaměřením na problematiku distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu.
Název v anglickém jazyce
Theories, Styles and Strategies of Learning in e-Learning
Popis výsledku anglicky
Information and communication technologies currently provide many incentives for the development of the educational process not only at the application, but also at the theoretical level. The very process of integrating these technologies into teaching, sometimes called simply the electronic learning (e-learning), however, was no one-off and had stemmed from several different theories of learning, determining the different levels and methods of use. The submitted article presents connections between the particular theories of learning and the possibilities of support from information and communication technologies, with particular focus on the issues of distance education, implemented by e-learning.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
30-42
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—