Příprava učitelů technické a informační výchovy na Pedagogické fakultě v Olomouci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580479" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201702-0008_PRIPRAVA_UCITELU_TECHNICKE_A_INFORMACNI_VYCHOVY_NA_PEDAGOGICKE_FAKULTE_V_OLOMOUCI.php" target="_blank" >https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201702-0008_PRIPRAVA_UCITELU_TECHNICKE_A_INFORMACNI_VYCHOVY_NA_PEDAGOGICKE_FAKULTE_V_OLOMOUCI.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.005" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.005</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava učitelů technické a informační výchovy na Pedagogické fakultě v Olomouci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá změnami v přípravě učitelů technicky orientovaných disciplín působících a realizujících výuku na základních, případně středních školách. Studium učitelství technické a informační výchovy v prezenční i v kombinaci prezenční a distanční formy má za cíl umožnit jednak uspokojit celospolečenskou poptávku po studiu technicky a technologicky orientovaných oborů a zároveň nepřímo vnést „duch“ techniky do školních vzdělávacích programů díky aprobaci absolventů - učitelů. Předkládaná stať se s ohledem na výše uvedené zabývá jednak identifikováním vhodných vzdělávacích nástrojů inovativního pojetí přípravy učitelů daného oboru, jednak identifikuje vzdělávací koncept rozvíjející tyto nástroje v dané oblasti.
Název v anglickém jazyce
Preparing teachers technical education and information on the Faculty of Education in Olomouc
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the changes in teacher training in technical disciplines involved and implementing the teaching at primary or secondary schools. Study upper secondary school teacher training in technical and information education in full-time or combined full-time and distance learning aims to allow both to satisfy nationwide demand for the study of technically and technologically-oriented disciplines and at the same time indirectly to bring the "spirit" of technology into the school educational programmes thanks to the approbation of the graduates - teachers. Presented the paper with regard to the above deals with, firstly identifying the appropriate educational tools an innovative approach to teacher training in the given field of study, firstly, identifies the educational concept of developing these tools in the field.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
80-87
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—