Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580640" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.011" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou hodnocení žáka v technické výchově na primární škole. Téma je řešeno v kontextu snah o modernizaci systému hodnocení na úrovni žáků. Hodnotící procesy jsou autorkami vnímány jako nedílná součást každodenní pedagogické komunikace a interakce, proto je k nim takto přistupováno i z výzkumného hlediska. Součástí stati je prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na rozvoj sebehodnocení žáka na primární škole. Pro potřeby identifikace, kategorizace a analýzy hodnotících výroků učitele a žáků bylo použito specifické kódování vycházející z principů Bellackovy a Flandersovy metody interakční analýzy.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Structuring of Assessment Activities in Technical Education at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the assessment of the pupil in technical education at primary school. The basis is the effort to modernize the system of assessment at the level of pupils. We perceive evaluation process as an integral part of everyday pedagogical communication and interaction. That&apos;s why we approach to them from a research point of view. Part of the paper is the presentation of partial results of a research survey focused on the development of pupil self-assessment at primary school. For the purposes of identifying, categorizing and analyzing the evaluating statements of the teacher and pupils, the specific coding was used based on the Bellack and the Flanders interaction analysis methods.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education (online)

  • ISSN

    1803-6805

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    88-104

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus