Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580640" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580640 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0009_STRUKTUROVANI_HODNOTICICH_CINNOSTI_V_TECHNICKE_VYCHOVE_NA_PRIMARNI_SKOLE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.011" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.011</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza strukturování hodnotících činností v technické výchově na primární škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáka v technické výchově na primární škole. Téma je řešeno v kontextu snah o modernizaci systému hodnocení na úrovni žáků. Hodnotící procesy jsou autorkami vnímány jako nedílná součást každodenní pedagogické komunikace a interakce, proto je k nim takto přistupováno i z výzkumného hlediska. Součástí stati je prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na rozvoj sebehodnocení žáka na primární škole. Pro potřeby identifikace, kategorizace a analýzy hodnotících výroků učitele a žáků bylo použito specifické kódování vycházející z principů Bellackovy a Flandersovy metody interakční analýzy.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Structuring of Assessment Activities in Technical Education at Primary School
Popis výsledku anglicky
The article deals with the assessment of the pupil in technical education at primary school. The basis is the effort to modernize the system of assessment at the level of pupils. We perceive evaluation process as an integral part of everyday pedagogical communication and interaction. That's why we approach to them from a research point of view. Part of the paper is the presentation of partial results of a research survey focused on the development of pupil self-assessment at primary school. For the purposes of identifying, categorizing and analyzing the evaluating statements of the teacher and pupils, the specific coding was used based on the Bellack and the Flanders interaction analysis methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
88-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—