Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An Error as a Positive Element in a Learning Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73582330" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73582330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333162215" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333162215</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An Error as a Positive Element in a Learning Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Due to the lack of relevant literature dealing with errors as an independent educational phenomenon, which was revealed by the author of the text, the purpose of this study is to make use of the high quality sources to deepen our understanding of this phenomenon and construct our own definition of an error. Errors are seen as a learning opportunity and as an innovation here. The authors of the text also provide the example of good practice which is based on the presumption that errors are an opportunity to learn for a learner of a language.

  • Název v anglickém jazyce

    An Error as a Positive Element in a Learning Process

  • Popis výsledku anglicky

    Due to the lack of relevant literature dealing with errors as an independent educational phenomenon, which was revealed by the author of the text, the purpose of this study is to make use of the high quality sources to deepen our understanding of this phenomenon and construct our own definition of an error. Errors are seen as a learning opportunity and as an innovation here. The authors of the text also provide the example of good practice which is based on the presumption that errors are an opportunity to learn for a learner of a language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GETL Conference Proceedings of 2017

  • ISBN

  • ISSN

    2584-4156

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    19-27

  • Název nakladatele

    Innovation Institute

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

    Dubrovnik, Croatia (Hrvatska)

  • Datum konání akce

    27. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku