Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biblioterapeutický potenciál studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP Olomouc

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73582384" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73582384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Biblioterapeutický potenciál studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP Olomouc

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá výzkumem čtenářských preferencí studentů Ústavu speciálně pedagogických studií PdFUP v Olomouci a jejich kreativním potenciálem, který prokázali v rámci plnění zadaných biblioterapeutických úkolů a který se týkal tvůrčího psaní zaměřeného na prózu, poezii i poetické hříčky se slovy. Sběr dat probíhal v průběhu let 2014 - 2016 a zapojili se do něj studenti bakalářského i magisterského studia speciální pedagogiky oboru dramaterapie a studenti dalších oborů ÚSS PdFUP, kteří si vybrali biblioterapii, případně poetoterapii jako volitelné studijní předměty. Výsledkem kvalitativně i kvantitativně pojatého šetření je stanovení charakteristiky typického studenta, která vykazuje střední hodnoty všech získaných dat a umožňuje přehledně znázornit část terapeutické výbavy studentovy osobnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Bibliotherapeutic potential of students of the Institute of Special Pedagogical Studies PdFUP Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on a research of readers´ preferences of students studying at Department of Special Pedagogy, Faculty of Education, Palacky University, Olomouc and also of their creative potential which they show when doing requested bibliotherapeutic tasks. It was also focused on creative writing, especially on prose, poetry and poetical word games. Data collection was carried out between 2014 and 2016 by the students of both bachelor and magister students of Special Pedagogy (specialization: dramatherapy) and also by other students of Special Pedagogy, Faculty of Education, Palacky University, who chose bibliotheraphy or poetotherapy as their optional subjects. An outcome of qualitative and quantitative survey is the determination of characteristics of a typical student which shows middle values of all obtained data and enables to show very clearly a part of therapeutic skills of the student and his personality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Expresívne terapie vo vedách o človeku

  • ISBN

    978-80-561-0473-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    260-267

  • Název nakladatele

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok, Slovakia

  • Datum konání akce

    26. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku