Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní trendy ve vybraných projektech USS PdF UP Olomouc

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143298" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní trendy ve vybraných projektech USS PdF UP Olomouc

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje některé z projektů realizovaných Ústavem speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, prostřednictvím kterých je podporován moderní trend inkluzivní edukace. Příspěvek se zaměřuje konkrétně na dva projekty: "Inovace propedeutických disciplín pro studijní obory se speciální pedagogikou" a "Tvorba a realizace kurzů zaměřených na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami pro pedagogické pracovníky středních škol a druhého stupně základníchškol." Záměrem obou těchto projektů je podpora inkluzivního trendu jak při výuce studentů, tak i v rámci pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive Trends in Selected Projects of the Institute of Special Education Studies, Pedagogical Faculty Palacky University in Olomouc.

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents some of the projects realized on the Department of Special Education Studies, Pedagogical faculty, Palacky University in Olomouc, which support the modern trend of inclusive education. In this paper we will focus on the two projects: "Innovation of propedeutic discipline for special education studies" and "Creation and realization of courses focuse on working with students with special needs for educator of high school and sekond level of primary school."It intends to supportthese inclusive trends not only in the actual teaching, but also in pedagogical practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky Sborník

  • ISBN

    978-80-244-3364-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    322

  • Strana od-do

    261-267

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    14. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku