Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063890" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063890 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakýmzpůsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem.
Název v anglickém jazyce
How do you Assess Pupils with Specific Learning Disabilities in Inclusive Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
This paper engaged in the assessment of the pupils with specific learning disabilities at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools in the region of South Moravia. It summarizes, how is the importance of the assessmentand its possibilities at the contemporary inclusive school. The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the FrameworkEducation Programme for Basic Education MSM0021622443. There is pedagogical research and a survey concerning the way of the assessment, realized at Czech school with a traditional programme.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Cudzie jazyky a kultúry v škole 9
ISBN
9788055801841
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
34-43
Název nakladatele
PF UKF v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—