Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583586" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583586 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.003" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.
Název v anglickém jazyce
Connectivism as a Factor in the Development of Systems of Lower Secondary Education in Informatics
Popis výsledku anglicky
This paper deals with a dissertation on the topic Connectivism as a determinant of development of lower secondary education in computer science. The concept of connectivism is increasingly appearing in the conditions of Czech schools, and it is manifested, for example, through the increasing use of social networks in education. This issue becomes increasingly up-to-date with regard to the general popularity of social networks, and we have decided to respond to this by implementing a research survey that reflects the use of these new media in education. The paper presents partial aims of the thesis, a description of the expected research design. The research will be divided into two parts, namely a questionnaire survey and an experiment. Data collection will be carried out in pupils of the second level of primary schools in the Olomouc, South Moravian and Zlín regions.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
15-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—