Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583586" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583586 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.003" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Connectivism as a Factor in the Development of Systems of Lower Secondary Education in Informatics

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a dissertation on the topic Connectivism as a determinant of development of lower secondary education in computer science. The concept of connectivism is increasingly appearing in the conditions of Czech schools, and it is manifested, for example, through the increasing use of social networks in education. This issue becomes increasingly up-to-date with regard to the general popularity of social networks, and we have decided to respond to this by implementing a research survey that reflects the use of these new media in education. The paper presents partial aims of the thesis, a description of the expected research design. The research will be divided into two parts, namely a questionnaire survey and an experiment. Data collection will be carried out in pupils of the second level of primary schools in the Olomouc, South Moravian and Zlín regions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    15-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus