Reflection of the challenges positive climate
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Reflection of the challenges positive climate
Popis výsledku v původním jazyce
This survey study deals with a specific type of climate and to climate positive. Under this concept, most of us will present good relations between all in school, who participate in the shaping of school life. However, the reality is much more complicated greatly divided. The study defines the basic terminology of the climate, which affects the school environment. Then presents the basic theory and folders positive climate. Discussed are approaches to research, surveys or measurements of a positive school climate and at the conclusion of the study states selected domestic foreign researches in the field of school climate with an emphasis on the positive climate.
Název v anglickém jazyce
Reflection of the challenges positive climate
Popis výsledku anglicky
This survey study deals with a specific type of climate and to climate positive. Under this concept, most of us will present good relations between all in school, who participate in the shaping of school life. However, the reality is much more complicated greatly divided. The study defines the basic terminology of the climate, which affects the school environment. Then presents the basic theory and folders positive climate. Discussed are approaches to research, surveys or measurements of a positive school climate and at the conclusion of the study states selected domestic foreign researches in the field of school climate with an emphasis on the positive climate.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
47-58
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—