Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflection of the challenges positive climate

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflection of the challenges positive climate

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This survey study deals with a specific type of climate and to climate positive. Under this concept, most of us will present good relations between all in school, who participate in the shaping of school life. However, the reality is much more complicated greatly divided. The study defines the basic terminology of the climate, which affects the school environment. Then presents the basic theory and folders positive climate. Discussed are approaches to research, surveys or measurements of a positive school climate and at the conclusion of the study states selected domestic foreign researches in the field of school climate with an emphasis on the positive climate.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of the challenges positive climate

  • Popis výsledku anglicky

    This survey study deals with a specific type of climate and to climate positive. Under this concept, most of us will present good relations between all in school, who participate in the shaping of school life. However, the reality is much more complicated greatly divided. The study defines the basic terminology of the climate, which affects the school environment. Then presents the basic theory and folders positive climate. Discussed are approaches to research, surveys or measurements of a positive school climate and at the conclusion of the study states selected domestic foreign researches in the field of school climate with an emphasis on the positive climate.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    47-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus