Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe projektů zaměřených zaměřených na komponování dětí v hudební publicistice německy mluvících zemí v 70.letech 20.století (1.část)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585959" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585959 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe projektů zaměřených zaměřených na komponování dětí v hudební publicistice německy mluvících zemí v 70.letech 20.století (1.část)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Témata rozvíjení kreativity dětí, elementární komponování, nazývané dnes taktéž composing in the classroom, záměrné uspořádávání zvuků do vlastních dětských kompozic a jejich následná interpretace se sice od 60.let 20.století stávají stále aktuálnějšími jak v německy psaném periodickém tisku, tak v tom československém, v letech sedmdesátých se však rozdíl mezi &quot;Východem&quot; a &quot;Západem&quot; v této oblasti hudební pedagogiky stává již zcela propastným. Předkládaná studie se věnuje reflexi této tematiky v hudební publicistice německy mluvících zemí v 70.letech 20.století.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflections on projects focused on children´s composing in music magazines in german speaking countries in the 1970s - Part 1

  • Popis výsledku anglicky

    The following text deals with the reflections on the development and stimulation of children´s creativity, elementary composing, making music in the classroom, creating of own graphic scores and performing of own compositions in music magazines in german speaking countries in the 1970s. We recherched the most important journals from the former Federal Republic of Germany, German Democratic Republic and from Austria and Switzerland.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA408%2F09%2F0121" target="_blank" >GA408/09/0121: Výzkum post-indeterministických kompozičních metod: komponování v hudebních animačních programech a v hudební výchově</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    7-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus