Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73585536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73585536 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie má charakter teoretické studie a prezentuje výchovné paradoxy a jejich reflexi učiteli vybraných společenskovědních předmětů na sekundárním stupni vzdělávání. Z hlediska teoretického ukotvení tématu čerpá předkládaná práce oporu v pedagogice, konkrétně ve speciálních (oborových a předmětových) didaktikách.
Název v anglickém jazyce
Educational Paradoxes in the Context of Didactics of Civics
Popis výsledku anglicky
A monograph has the character of a theoretical study and presents educational paradoxes and their reflection of a teacher of selected subjects in the social sciences at the secondary level of education. From the point of view of the theoretical foundation of the topic, it draws on the present work in the field of pedagogy, namely in special (subject and subject) didactics.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7557-111-3
Počet stran knihy
140
Název nakladatele
Nakladatelství Epocha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—