Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592999" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217" target="_blank" >10.5507/pdf.18.24453217</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci jsou uvedeny čtyři tématické celky. Teoreticko - deskriptivní rámec inkluze a výzkumu tohoto fenoménu. Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona. Komparace postojů pedagogů ze škol tzv. běžných a tzv. speciálních ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona. Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vybraných krajích, opět ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes of educators in selected aspects of common education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication contains four thematic units. The theoretical - descriptive framework for the inclusion and research of this phenomenon. Attitudes and needs of the pedagogical public in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act. Comparison of attitudes of teachers from the so-called ordinary and so-called special schools in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act. Attitudes and needs of the educational public in selected regions, again in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5321-7

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy