Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592999" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592999 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24453217" target="_blank" >10.5507/pdf.18.24453217</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V publikaci jsou uvedeny čtyři tématické celky. Teoreticko - deskriptivní rámec inkluze a výzkumu tohoto fenoménu. Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona. Komparace postojů pedagogů ze škol tzv. běžných a tzv. speciálních ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona. Postoje a potřeby pedagogické veřejnosti ve vybraných krajích, opět ve vztahu k realitě platnosti novely školského zákona.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of educators in selected aspects of common education
Popis výsledku anglicky
The publication contains four thematic units. The theoretical - descriptive framework for the inclusion and research of this phenomenon. Attitudes and needs of the pedagogical public in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act. Comparison of attitudes of teachers from the so-called ordinary and so-called special schools in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act. Attitudes and needs of the educational public in selected regions, again in relation to the reality of the validity of the amendment to the Education Act.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5321-7
Počet stran knihy
186
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—