Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aniž bychom si to někdy uvědomovali, matematika je součástí našeho každodenního života. Položení základů můžeme najít na počátku lidských dějin. Přes fakt, že prošla mnoha proměnami, je zde jedna věc neměnná. Učí člověka nejen logicky přemýšlet, rovněž také pracovat systematičtěji a praktičtěji. V současnosti je matematika součástí mnoha vědních oborů, a i nadále se rozvíjí. V době vyspělé techniky je tak oborem naprosto nezbytným. Rovněž ve vzdělávání patřila matematika vždy mezi elementární předměty. Její celková koncepce se ovšem v různých státech mnohdy liší až diametrálně. Určité diference můžeme najít také ve vzdělávacích systémech v České a Polské republice. Jakožto student učitelství matematiky bych se proto rád, byť pouze částečně, věnoval základním rozdílům nejen ve vzdělávacích systémech, ale také ve vyučování matematice v obou zemích.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of teaching mathematics in the Czech Republic and Poland

  • Popis výsledku anglicky

    Without ever realizing it, mathematics is part of our everyday life. The foundations can be found at the beginning of human history. Despite the fact that it has undergone many changes, there is one thing unchanging. It teaches a person not only to think logically, but also to work more systematically and more practically. At present, mathematics is a component of many disciplines and continues to develop. In a time of advanced technology, the field is absolutely essential. Also in education, mathematics always belonged to elementary subjects. Its overall concept, however, varies widely in different countries. Certain differences can also be found in educational systems in the Czech and Polish Republics. As a student of mathematics teaching, I would like, though only partially, to devote fundamental differences not only to education systems but also to teaching mathematics in both countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výstupů projektu Praděd/Pradziad School Network

  • ISBN

    978-80-906104-1-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    41

  • Strana od-do

    95-135

  • Název nakladatele

    Institut EuroSchola

  • Místo vydání

    Třinec

  • Místo konání akce

    Olomouc, Opole

  • Datum konání akce

    3. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku