Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální pedagogika ve vztahu k současnému systému řeckého školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593076" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální pedagogika ve vztahu k současnému systému řeckého školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá aktuálními otázkami sociální pedagogiky, které se vztahují k současnému Řecku v souvislosti s ekonomickou a migrační krizí. Cílem textu je přiblížit současnou situaci řeckého školství a popsat některá praktická řešení aktuálních problémů v řeckém systému výchovy a vzdělávání z pohledu sociálně pedagogické role školy. Dílčími cíli pak bude nastínit rozměry současné řecké sociální pedagogiky a vlivu ekonomické a migrační krize na myšlení, hodnoty a přístup obyvatel a jak s nimi může sociální pedagogika pracovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Social pedagogy in relation to the current Greek school system

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the social pedagogy issues that are related to the current Greece from the economic and migration crisis perspective. The aim of the article is to present the current situation in Greek system of education and to describe some practical solutions to the related topical problems in the Greek from the social pedagogical role of the school perspective. A partial aim is to outline the dimensions of contemporary Greek social pedagogy and the impact of the economic and migration crisis on the thinking, values, attitudes and perceptions of the population and how social pedagogy can work with them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ze VII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-7557-168-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    126-134

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Epocha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku