Digitální kresba a postprodukce – využití ve výtvarné výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593520" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593520 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální kresba a postprodukce – využití ve výtvarné výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Program v rozsahu desíti hodin si kladl za cíl seznámit učitele výtvarné výchovy s technologickými možnostmi, které se v oblasti výtvarné tvorby (konkrétně kresby) nabízejí po rozšíření nových médií a mobilních zařízení. Během semináře zaměřeného na digitální kresbu se účastníci naučí využívat mobilní zařízení s dotykovou obrazovkou a kresebný nástroj zvaný stylus (elektronické pero s hrotem). Byli seznámeni s různými mobilními softwary, jež se dají ke kresbě využít, a byli vedeni k funkčnímu kombinování klasické i „virtuální“ kresby s cílem rozpoznat výhody a nevýhody obou způsobů tvorby. Účastníci se během programu naučili – na základní úrovni – vytvářet digitální kresbu a dále s ní pracovat v celé široké škále možností a aplikovat ji do výuky výtvarné výchovy.
Název v anglickém jazyce
Digital Drawing and Postproduction: Applications in Art Education 61/5000 Digital drawing and post-production: the aplication in art education
Popis výsledku anglicky
The program, in the range of ten hours, aimed to acquaint art educators with technological possibilities, which are offered in the field of art (specifically drawings) after the expansion of new media and mobile devices. During a digital art workshop, participants learn how to use mobile touchscreen devices and a drawing tool called stylus (digital pen). They were acquainted with the various mobile softwares that could be used to draw and were led to the functional combination of both classical and "virtual" drawings to recognize the advantages and disadvantages of both modes of art creation. During the program the participants learned - at the basic level - to create digital artwork and to work with it in a wide range of possibilities and to apply it to art education.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
30
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce