Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73594056" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73594056 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454009" target="_blank" >10.5507/pdf.18.24454009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace obsahuje výsledky parciálních šetření šířeji orientovaného výzkumného projektu realizovaného na Ústavu speciálněpedagogických studií olomoucké pedagogické fakulty. Výzkum byl zaměřen na faktory ovlivňující dynamiku edukability dětí a žáků s potřebou spciálněpedagogických podpůrných opatření, tj. speciálními vzdělávacími potřebami a vychází převážně z kvantitativního designu, kvalitativní šetření bylo komplemtární (spíše ilustrační) povahy.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamika dílčích funkcí u předškoláků a žáků mladšího školního věku

  • Popis výsledku anglicky

    The publication contains the results of partial surveys of a broadly oriented research project carried out at the Institute of Special Education Studies at the Faculty of Education in Olomouc. The research was focused on the factors influencing the dynamics of the education of children and pupils with the need for special educational support measures, ie special educational needs and is based mainly on quantitative design, the qualitative survey was a complicated (rather illustrative) nature.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5400-9

  • Počet stran knihy

    90

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy