Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055303" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkumné šetření, které navazuje na výzkumy realizované v rámci výzkumného záměru v předcházejícím období. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na specifika přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním vzdělávání s jejich možnostmi profesní orientace. Respondenty šetření byli výchovní poradci a žáci se SVP středních škol okresu Třebíč.
Název v anglickém jazyce
General Approaches to Pupils with Special Educational Needs in Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The area of professional orientation of youth with special educational needs is at the forefront of interest of our and foreign specialists. The aim of our article is to present the research, which builds on research carried out within the research project in the preceding period. The survey was focused on attitudes towards pupils with special educational needs in secondary education with their professional orientation options. Respondents to the survey were education advisors and students with specialeducational needs in secondary school district Trebic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils
ISBN
978-80-7315-216-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
402-415
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—