Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594614" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594614 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek si klade za cíl představit vybrané výsledky první fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů literární výchovy na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky jedné složky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. První výzkumná fáze má kvalitativní charakter. Na základě polostrukturovaných interview byly sledovány zejména faktory ovlivňující pedagogy k (ne)zařazování vymezené problematiky do daného vzdělávacího oboru. Po teoretickém ukotvení fenoménu šoa článek prezentuje metodologii výzkumu, seznamuje s výběrem respondentů a představuje relevantní výsledky šetření s ohledem na faktory ovlivňující míru implementace tematiky šoa do literární výchovy z pohledu učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Factors for the Implementation of the Shoah Theme in Literary Education

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper aims to present the selected results of the first phase of the research, which deals with the views of the teachers of literary education at the second grade of primary schools on the implementation of the Shoah theme in the teaching of one component of the Czech Language and Literature. The first research phase has a qualitative character. On the basis of semi-structured interviews, the factors influencing the teacher to classify the defined subject into the given educational field were monitored. After the theoretical anchoring of the Shoah phenomenon, it presents the methodology of research, introduces the selection of respondents and presents relevant results of the investigation with respect to the factors influencing the rate of implementation of the Shoah theme in literary education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia

  • ISBN

    978-80-558-1408-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    450-455

  • Název nakladatele

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    21. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku