Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602795" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602795 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333182681" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333182681</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky poslední fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů Českého jazyka a literatury na implementaci tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. V úvodu článku krátce vymezíme aktuálnost problematiky šoa pro současnou společnost a terminologicky příspěvek vymezíme. Po prezentaci metodologie komplexního výzkumného šetření představíme výsledky polostrukturovaných rozhovorů – hlavního výzkumného nástroje poslední fáze výzkumu smíšeného designu.
Název v anglickém jazyce
Implementation of the Shoah Theme un the Teaching of Literary Educationat the Lower-Secondary School:Presentation of the Resultsof the Third Phase of the Research
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of the last phase of the research, which deals with the opinions of Czech Language and Literature teachers on the implementation of the Shoah theme in the teaching of Literary Education at the lower-secondary schools. In the introduction of the article we will briefly define the timeliness of the Shoah issue for contemporary society and define the contribution in terminology. After presenting the methodology of a comprehensive research survey, we present the results of semi-structured interviews – the main research tool of the last phase of mixed design research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2020.
ISBN
978-80-87952-33-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
394-400
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
14. 12. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—