Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602795" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602795 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333182681" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333182681</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky poslední fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů Českého jazyka a literatury na implementaci tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. V úvodu článku krátce vymezíme aktuálnost problematiky šoa pro současnou společnost a terminologicky příspěvek vymezíme. Po prezentaci metodologie komplexního výzkumného šetření představíme výsledky polostrukturovaných rozhovorů – hlavního výzkumného nástroje poslední fáze výzkumu smíšeného designu.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of the Shoah Theme un the Teaching of Literary Educationat the Lower-Secondary School:Presentation of the Resultsof the Third Phase of the Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the last phase of the research, which deals with the opinions of Czech Language and Literature teachers on the implementation of the Shoah theme in the teaching of Literary Education at the lower-secondary schools. In the introduction of the article we will briefly define the timeliness of the Shoah issue for contemporary society and define the contribution in terminology. After presenting the methodology of a comprehensive research survey, we present the results of semi-structured interviews – the main research tool of the last phase of mixed design research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2020.

  • ISBN

    978-80-87952-33-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    394-400

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    14. 12. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku