Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73596621" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73596621 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1163/9789004408845_017" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1163/9789004408845_017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1163/9789004408845_017" target="_blank" >10.1163/9789004408845_017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    New digital technologies offer many exciting opportunities to educators who are looking to develop better teaching practices. When technologies are new, however, the potential for beneficial and effective implementations and applications is not yet fully recognized. This book is intended to provide teachers and researchers with a wide range of ideas from researchers working to integrate the new technology of Augmented Reality into educational settings and processes. It is hoped that the research and theory presented here can support both teachers and researchers in future work with this exciting new technology.

  • Název v anglickém jazyce

    Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses

  • Popis výsledku anglicky

    New digital technologies offer many exciting opportunities to educators who are looking to develop better teaching practices. When technologies are new, however, the potential for beneficial and effective implementations and applications is not yet fully recognized. This book is intended to provide teachers and researchers with a wide range of ideas from researchers working to integrate the new technology of Augmented Reality into educational settings and processes. It is hoped that the research and theory presented here can support both teachers and researchers in future work with this exciting new technology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Augmented Reality in Educational Settings

  • ISBN

    978-90-04-40884-5

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    383-409

  • Počet stran knihy

    447

  • Název nakladatele

    Brill Academic Publishers

  • Místo vydání

    Leiden

  • Kód UT WoS kapitoly