Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598351 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of the present paper is to analyse the factor of learning styles in the context of selected demographic characteristics (gender, form and type of study) in full-time and part-time university students (future socio-occupational group of teachers). Learning styles represent a continuously monitored construct at all levels of education. It is inter alia related to academic achievement and preparation of high-quality professionals, which is the basic purpose and at the same time a measure of universities.
Název v anglickém jazyce
Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.
Popis výsledku anglicky
The objective of the present paper is to analyse the factor of learning styles in the context of selected demographic characteristics (gender, form and type of study) in full-time and part-time university students (future socio-occupational group of teachers). Learning styles represent a continuously monitored construct at all levels of education. It is inter alia related to academic achievement and preparation of high-quality professionals, which is the basic purpose and at the same time a measure of universities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICLEL 19 Conference Proceeding Book
ISBN
978-605-66495-7-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
358-366
Název nakladatele
Sakarya University
Místo vydání
Sakarya
Místo konání akce
Baku
Datum konání akce
9. 6. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—