Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The objective of the present paper is to analyse the factor of learning styles in the context of selected demographic characteristics (gender, form and type of study) in full-time and part-time university students (future socio-occupational group of teachers). Learning styles represent a continuously monitored construct at all levels of education. It is inter alia related to academic achievement and preparation of high-quality professionals, which is the basic purpose and at the same time a measure of universities.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Approaches in University Students in the Context of Certain Demographic Characteristics.

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the present paper is to analyse the factor of learning styles in the context of selected demographic characteristics (gender, form and type of study) in full-time and part-time university students (future socio-occupational group of teachers). Learning styles represent a continuously monitored construct at all levels of education. It is inter alia related to academic achievement and preparation of high-quality professionals, which is the basic purpose and at the same time a measure of universities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICLEL 19 Conference Proceeding Book

  • ISBN

    978-605-66495-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    358-366

  • Název nakladatele

    Sakarya University

  • Místo vydání

    Sakarya

  • Místo konání akce

    Baku

  • Datum konání akce

    9. 6. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku