Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detection of learning styles in the focus groups

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004286" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000823" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000823</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.02.057" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.02.057</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Detection of learning styles in the focus groups

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The report presents pilot part findings of the research aimed on the detection of learning styles among selected university students. The fundamental question of the research was to find out which learning styles university students prefer especially in the current period filled with modern technologies. The pilot part of the research is based on quantitative evaluation of the findings from standardized questionaire ILS (Index of Learning Styles) from prof. Felder (USA).

  • Název v anglickém jazyce

    Detection of learning styles in the focus groups

  • Popis výsledku anglicky

    The report presents pilot part findings of the research aimed on the detection of learning styles among selected university students. The fundamental question of the research was to find out which learning styles university students prefer especially in the current period filled with modern technologies. The pilot part of the research is based on quantitative evaluation of the findings from standardized questionaire ILS (Index of Learning Styles) from prof. Felder (USA).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    177-182

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Istanbul, TURKEY

  • Datum konání akce

    13. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000387478700022